Vores historie og vores metoder
Siden 2016 har vi arbejdet dedikeret med at bygge virksomheder fra grunden. Vi har et særligt fokus i at bygge internationale virksomheder, der har et velfunderet salgs- og marketingfokus.
Team

Julia Schmiegelow
Digital Marketing Manager
Julia arbejder med at opbygge marketingsarkitekturen for nye koncepter.

Petra Moskatelo
Redaktør
Petra arbejder med at bygge struktur for indhold på vores forskellige koncepter.
Sådan bygger vi virksomheder
Vi starter med at løse problemer omkring afsætning før vi bygger produkt. Det gør vi ved at bruge tid på at researche internationale trends, samt at forstå psykologien bag at få produkt og marketing til at hænge sammen.
Underskud efter underskud. De fleste vækstvirksomheders regnskaber er trist læsning. Alt er bundet op på vækst. Alt for ofte ender det også et forkert sted, hvilket ikke altid er nødvendigt.
Mange forretningskoncepter har muligheden for, at man kan starte at løse salg, marketing: Få den rette funnel inden der bliver skaleret.
Vi bruger ressourcer på at forstå hvordan vores brugere agerer. For os har det været gavnligt at bruge tid på at optimere konvertinger – og gøre salg og marketing til at aktiv for de selskaber, vi arbejder med.
Ind til videre er det lykkes os at holde fast i modellen, hvor virksomheder generelt set skal være profitable og vækste.
Der er i dag over 250 ansatte i over 10 lande i virksomheder, vi er involveret i. Alle er profitable.
Vi investerer sjældent i eksisterende virksomheder. Derimod bruger vi tid på at opbygge nye koncepter sammen med andre medstiftere fra ide til virksomhed.