metroopinion

Ny visuel identitet til Metroopinion – site for betalte undersøgelser online

Med et moderne udseende skal Metroopinon tiltrække forbrugere, der vil give deres holdning til kende om produkter og virksomheder. Målet er at skabe et seriøst brand inden for nichen betalte undersøgelser online.

Markedet for markedsundersøgelser er globalt, og Metroopinion har netop en global tilgang for at tiltrække almindelige forbrugere til at svare på betalte undersøgelser. Altså en mulighed for at arbejde hjemmefra med småopgaver som en fritidsbeskæftigelse.

metroopinion
Med et farverigt, personligt og moderne udseende skal landingssiden tiltrække nye brugeres interesse i Metroopinion

Bag Metroopinion står den internationale børs for markedsundersøgelser Opinodo, som har opbygget et globalt netværk af paneler med forbrugere på den ene side, og på den anden side et netværk af udbydere af markedsundersøgelser.

Betaling for deltagelse

Som en del af konceptet bag Metroopinion er betalingen for hver deltagelse i en undersøgelse. Denne betaling er baseret på, hvor lang tid undersøgelsen tager for brugeren at fuldføre. Dette koncept er bredt kendt i branchen for markedsundersøgelser.

Marketing og indsigt

Markedsundersøgelser bliver benyttet af virksomheder af forskellige årsager. Den primære årsag er naturligvis at få indsigt og data i forhold til, hvordan almindelige forbrugere oplever en virksomhed eller et produkt. Men en anden væsentlig årsag er også at udbrede kendskab om et produkt til nye forbrugere. Altså en slags top-funnel marketing, hvor mange tusinde potentielle nye forbrugere kommer i kontakt med et brand og skal bruge tid på at forholde sig til det.

Et farverigt og moderne visuelt udtryk

Ønsket med Metroopinion var at skabe en højkonverterende template til landingsside, der giver brugere et seriøst indblik produktet og forventningsafstemmer ud fra den individuelle besøgendes behov for information. I layoutet har Agilio brugt eksempelvis on-page navigering med ankerlinks, så brugere let kan navigere mellem forskellige sektioner på siden – samtidig med at man let kan komme til registreringsformularen. Målet har været at skabe en balance mellem information og konverteringshensyn.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *